Oldalak

2017. december 16., szombat

Hallgasd meg a Yu Yu Hakusho főcímdalát angolul AmaLee előadásában!

2017. december 16-án jelentették be, hogy Yoshihiro Togashi világszerte népszerű mangája, a Yu Yu Hakusho 2018-ban valamilyen animációs formában visszatér. Erről részletesen a Toonsphere oldalán írtam. A YouTube-on kutatva észrevettem, hogy a hír kapcsán rengeteg reakcióvideó készült, a rajongókat nagyon megmozgatta ez a bejelentés. Amiért viszont most ezt a bejegyzést írom, annak az az oka, hogy LeeandLie YouTube-csatornáján két hete, 2017. december 2-án került fel az anime főcímdalának angol nyelvű változata, elég különleges animációs látványvilággal. Ez a csatorna egyébként jelenleg 156 videóval rendelkezik, nagyrészt animés dalok angolul felénekelt verzióját találhatjuk meg ott (pl. Attack on Titan, Full Metal Panic!, Naruto Shippuden, Soul Eater stb.). A két időpont egymáshoz való közelsége talán csak véletlen, de mindenképpen érdekes.


A Yu Yu Hakusho főcímdalának címe Smile Bomb, ami ebben a változatban így hangzik:


A YouTube tele van angol nyelvű coverekkel, melyek közül nagyon sok zseniális alkotást is találni. Nekem ez a mostani felfedezés kimondottan tetszik.


Nagy meglepetés nem ért a minőséget illetően, hiszen 2017. június 6-án a kedvenc animém, az Inuyasha kapcsán is készített egy nagyon szép mashupot, ahol az Every Heart és a Fukai Mori című dalokat ötvözte. Bónuszként ezt is beillesztem.


Örülök az ilyen híreknek és zenéknek, mert a kamaszkoromat juttatja eszembe, és bár most is fiatal vagyok, de ezek tényleg fiatalon is tartanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése