Oldalak

2018. április 9., hétfő

Óriási siker a Dragon Ball Super a VIASAT6-on

2018. március 28-án mutatta be a VIASAT6 a Dragon Ball Super című animét országos tévépremierként. Ez a két Yu-Gi-Oh!-szériát leszámítva hosszú idő óta az első komolyabb anime, amire tényleg sokan vártak és ami a nemzetközi trendekkel (értsd: a nyugat-európai tévécsatornák animés kínálatával) összehasonlítva is megállja a helyét. Persze még nem vagyunk mondjuk a német ProSieben MAXX szintjén, de egyelőre ezt is értékelni kell. A nézők pedig értékelik is. A 2018-as év 14. hetén a Dragon Ball Super a csatorna második legnézettebb műsora lett a célközönség körében!


Már sokszor írtam, hogy a tévében vetített, szinkronizált animékre 2018-ban is van igény. Ezt elsősorban a külföldi tévécsatornák nézettségi adatai alapján állítottam, hiszen elhihetitek, hogy Németországban vagy Franciaországban sem azért vetítenek a tévében animéket, mert a kutya sem nézi. A tévé tehát a 21. században sem halott. Ezt animés szempontból az elmúlt években nem nagyon tudtam magyar viszonylatban igazolni, de most végre van a kezemben erre is bizonyíték. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Dragon Ball Super 2018. április 2-án, 16:34 és 17:04 között vetített része 33 068 nézőt érdekelt a célközönség (vagyis a 18 és 49 év közötti nézők) körében. Ezzel 3,5%-os közönségarányt ért el. Ez a nézőszám talán nem tűnik soknak, de nem az RTL Klub és a TV2 több százezres eredményeihez kell mérni egy kábelcsatornát, hanem saját magához. Márpedig a VIASAT6-on az adott héten csak az április 8-án 12:25-től adásba került Vasember 3 című amerikai akciófilm volt nézettebb (37 967 néző, 5,9%). Látható, hogy minimális a különbség.


Goku, Bills, Whis és a többiek egyelőre büszkék lehetnek magukra, ahogy mi is, hiszen indavideó ide, nCore oda, még mindig sokan leülnek a tévéképernyő elé. Így tovább!

Forrás: Nielsen Közönségmérés/RTL Klub

15 megjegyzés:

  1. Na az jó. Én csak reggel tudom megnézni. Eddig mindig sikerült felkelnem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem sajnos marad az nCore mivel folyamatos műszakba nyomom így elég nehéz viasaton nézni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fel kell venni boxal. Telekom. Sokszor énis igy tudom nez ki

      Törlés
  3. Még egy kis Bleach, Naruto, One Piece,Fairy Tail és nézettebb lesz, mint valaha ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Aztán be is fuccsol egyből a dolog. :D Mint az eddigi próbálkozásoknál. Végül is a változatos műsorok és témakörök biztos senkit se érdekelnek *faceplam* Hogy ennyire ne legyen igénye az embereknek normális műsorokra. :D

      Törlés
    3. Nem tudom, hol is olvastad, hogy azt írtam minden fusson egyszerre minden és másból ne álljon a csatorna? A képzeletedet légy szíves ne vedd bele.

      Törlés
    4. Felsoroltál 4 animét ami kapásból ugyan az a Téma (Más környezet de a lényeg hogy fight és fight...) :D Ha nem csak ilyeneket látnál szívesen a csatornán akkor mért csak ilyeneket sorolsz fel? Hmm ismeret hiányt vélek felfedezni. :D

      Törlés
    5. Amúgy meg nem tudom hol láttad hogy azt írtam neked hogy te azt íród "fusson egyszerre minden és másból ne álljon a csatorna" Én animék terén értetem amit írtam :D

      Törlés
    6. Mindegyik egy terjedelmes anime, és mint te is írtad, "ugyanaz" a téma. Ha netán a Dragon Ball véget érne legyen hasonló nézni való, ha tényleg sikeres lett az említett anime nézettsége.
      Egy SAO-t vagy AoT-t nem említettem, mert a terjedelmük szinte a 0-val egyenlő, de párhuzamosan pl optimális. Nekem speciel az ilyen jellegű animék jöttek be. Egy Nana, ami szerintem alapvetően nem rossz, de nem az én stílusom, biztos megfogna másokat, de kétlem, hogy a Dragon Ball-os népet.

      Törlés
    7. Mindegy, részemről tárgytalan veled folytatni.

      Törlés
    8. Igazából aza Baj hogy tök mindegy a DB menyire igényes... (főleg hogy a superöl beszélünk) az a baj hogy ezt már címmel miat is el lehet adni. Mert ezt azzok is nézik akik szarnak találják az animéket/rajzfilmeket de ezt meg nézi mert a gyerekkora.(Egyik legszánalmasabb dolog a világon hehe...)

      Így nyilván bármi mást is adnának az nem lenne ekkora sikerrel... de pont ezt kéne meggátolni hogy nem az ilyen "fanoknak" dolgozzanak hanem a rendeseknek...

      (Egyébként a SAO nem tudom hogy jött ide mikor igényes műsoról beszéltem XD)

      Rengeteg olyan anime van ami megérdemelné hogy több ember megismerje és akár az ilyen szubkultúrán kívüliek is rájönnének hogy nem csak gyerekeknek lévő történetek vannak...

      Törlés
  4. Én HorizonGO-n nézem. Sokkal jobb minőségű mint akármilyen illegális videomegosztón. A HD/4K RIP-eket most ne vegyük ide.

    VálaszTörlés
  5. Ez mind szép és jó. De mi van azokkal, akik néznék, de reggel már nincsenek otthon/nem érnek rá, délután meg még nincsenek otthon? Tehát ismét maradnak az iskolások, mint nézőközönség.

    VálaszTörlés
  6. Az az igazsag h többen néznék a dragonballt ha mondjuk 6 kor kezdődne és nem 4 kor mert a mai országunkban a 8 óra munka már sajnos 10 vagy több de 6 óra után azért már otthon vannak a melósok is és az nem keves ember ahol én dolgozok ott vagyunk húszan kB abból 4-5 en nézzük a dragonballt azt akár hogy nézem elég jó arány

    VálaszTörlés