Oldalak

2017. augusztus 9., szerda

Cello újabb animés dalt énekelt fel magyarul

Cello neve 3-4 éve tűnt fel először a YouTube-on, de igazából akkor robbant be a köztudatba, amikor felénekelte a Tokyo Ghoul főcímdalát, az Unravelt magyarul. Azóta a Kalandra fel! főcímdalát, a Yuri!!! on Ice endingjét és egy Pokémon GO paródiát is hallhattunk tőle. Ma pedig két barátnőjével elkészítette a Kyoukai no Kanata című anime egy dalának coverjét.


A videót 2017. augusztus 9-én töltötte fel. Cello, Lisa Eve és Nani közös munkájáról van szó. Ők hárman a következőt írták erről:

Nani: Nem tudom, hogy tavaly ilyenkor el tudtam-e volna képzelni, hogy együtt fogok énekelni a két senpaimmal, de nagyon örülök, hogy így alakult! Mióta elkezdtem beszélgetni Lisa Eve-vel és Cello-val, azon kívül, hogy lett két ember, akikkel meg tudom osztani a beteg gondolataim a youtaite-létről, szereztem két új barátot is! ❤
A collabról meg csak annyit, hogy ahhoz képest, hogy nekem csak fel kellett volna venni egyszer (vagy kétszer :P) a saját részem, rengeteget szórakoztam, amíg a csajokkal dolgoztunk a dalon! Azon meg még mindig röhögök, hogy a többiek valahogy mindig nekem szánják a kawaii loli, meg az ehhez hasonló szerepeket! xDD

Lisa: Nagyon régóta várom már, hogy egy igazi duett, ez esetben trió, szám létrejöjjön. Kifejezetten boldog vagyok, hogy a sok próbálkozás után, végre találtunk egy olyan számot, amit mindannyian meg tudtunk valósítani. Külön örülök neki, hogy szép videó anyag is volt fent hozzá a neten. A jövőben szeretném, ha összejönne még több ilyen collab projekt, mert az az igazán nagy élmény, mikor a lányokkal együtt énekelhetek! Alig várom, hogy Magyarországon is egyre nagyobb teret hódítson a youtaite lét, és még többen legyünk ebben a most még kicsi közösségben. - Lisa ❤

Cello: Már évek óta próbáltam "levadászni" a hozzám hasonlóan énekes kedvű embereket, most végre társakra akadtam! ^^ Nagyon örülök, hogy így egymásra akadtunk, kis közösséget formáltunk, megvidámítottuk egymás napjait, és együtt kreatívkodhattunk :3 Remélem, még sok hasonló projektben lehet részünk - ha rajtam múlik, kb. 5 éves tervben vagyok már a collabekkel xD Egyébként külön megjegyezném, hogy véééégre egy mix, amire egészen büszke vagyok!! Azt hiszem, egészen fejlődőképesnek bizonyultam az idők során!

A közös munka tehát jól sikerült, most pedig emlékeztetőül itt van a két kedvenc dalom Cello-tól:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése