Oldalak

2017. augusztus 2., szerda

Nani visszatért: elkészült az Assassination Classroom magyar endingje


Naniról először 2016. szeptember 2-án hallottam, hiszen ekkor írt egy üzenetet a következő szöveggel: "Sziasztok! ^^ Úgy látom támogatjátok a magyar szinkront-fandubokat, és nemrég én is bátorkodtam feltenni youtube-ra egy anime opening fordításának a feléneklését... Első munka, nem profi szint, de az eddigi visszajelzések pozitívnak mondhatóak Nagyon szépen megköszönném, ha meghallgatnátok vagy kitennétek az oldalatokra ❤" Ez nem más volt, mint a Fullmetal Alchemist: Testvériség első főcímdala magyarul.


Az ilyeneket nagyon szeretem, mindig is hiányoltam, hogy kevés ilyen fancover van magyarul az animékhez. Elsőre egy kicsit furán magasnak tűnt a hangja, de utána sokkal jobb lett. A szövegen viszont helyenként érződik, hogy egy-egy szó túl sok szótagszámból áll, így "darálnia" kell, hogy beleférjen a dallamba. Csak így egy kicsit kilóg. Na nem baj, a kreativitás és a bátorság sokkal fontosabb. Aztán 2016. október 30-án is írt, amikor is egy Vocaloid dalt fordított le Halloween alkalmából. Ezt a művét sokszor meghallgattam, mert imádom.


Ezután Nani eltűnt. Hosszú ideig nem volt róla semmi hír, de ma, 2017. augusztus 2-án visszatért! Az Assassination Classroom című 2015-ös anime végefőcímdalát (endingjét) énekelte fel magyarul. A címe Hello, shooting star, az eredeti előadója pedig a Moumoon. Íme a végeredmény!


Ehhez a dalhoz igazából még 2016 januárjában írta a magyar szöveget, akkortájt kezdte el az Assassination Classroom című animét, és annyira elvarázsolta Koro-sensei és az osztályának története, hogy valamiért késztetést érzett arra, hogy lefordítsa az endingjét. De azóta valahogy megfeledkezett erről a dalról, és csak most vette elő újra, miután random talált róla egy covert. Az előadó egyébként Facebookon is elérhető Youtaite Nani néven.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése