Oldalak

2018. július 18., szerda

Mától egy játékban is visszatért InuYasha és Sesshomaru

2018 az Inuyasha éve! Ezt már elég sokszor leírtam ezen a blogon, de tényleg így van. Álmomban sem gondoltam volna, hogy valaha ennyi újdonság és hír miatt fogok erről a sorozatról írni, de megtörtént. Legutóbb megnézhettétek, milyen lenne az Inuyasha 114. része magyar szinkronnal, beszámoltam arról, hogy idén kiadják DVD-n és Blu-rayen a németeknél az anime eddig német szinkronnal el nem érhető részeit, hiszen megtörtént a csoda náluk, méghozzá tökéletes szinkronnal. Arról is olvashattatok, hogy óriási sikerrel vetítik a tévében Németországban és Ausztriában, azt is megírtam, hogy hamarosan megjelenik az Inuyasha mangája Mexikóban, sőt azt is, hogy Chilében a mai napig is látható a tévében ez a sorozat. Tehát bőven volt hír, ami vagy a mangával, vagy az animével kapcsolatos. Ma azonban egy olyan hír érkezett, ami egy játékról szól.


Előrebocsátom, hogy a játékok sosem érdekeltek különösebben. Én tévézni és sorozatozni szerettem és szeretek, ha már a szabadidőm eltöltéséről van szó, szóval ez a cikk talán kevésbé lesz szakszerű, de a lényeget azért leírom. Van egy Onmyoji nevű játék, amit Androidra és iOS-re fejlesztettek. A játék fejlesztői bejelentették, hogy lesz egy crossover az Onmyoji és az Inuyasha között. InuYasha és Sesshomaru limitált ideig vesznek részt ebben a játékban, egészen pontosan 2018. július 18. és július 31. között. Ennek kapcsán kiadtak pár képet:





Illetve tudok mutatni egy videót Sesshomaruval is, plusz két olyat, ami a játékot mutatja be:




A játékot erre a linkre kattintva lehet letölteni. Ide kattintva pedig a hivatalos Facebook-oldala érhető el. InuYasha és Sesshomaru eredeti japán szinkronhangjai, vagyis Kappei Yamaguchi és Ken Narita kölcsönzik újfent a karakterek hangját, ami tök jó dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése